2012. márc. 14.

Fellépett a Főnök...

..én meg lefotóztam. A háttérben Mecky (Kóbor János).

10 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

kurvajó

Biró Roland írta...

na már itt is jönnek a celebfotók ? :)))))

Mándi Emese írta...

Laan mióta celeb?! :)

Biró Roland írta...

hát ha te fotózód lassan az lesz :)))
de nyilván Kóbor Omega Jánosra gondoltam

sisi/ Feltóti sándor írta...

mostantól

sisi/ Feltóti sándor írta...

igen, fellépett, és búgó hangon elénekelte: "Nem ettem én ma egyebet, csak egy köcsög aludtejet"
Kodály Zoltán gyűjtése
http://www.youtube.com/watch?v=af2MjoB3-Bc

Biró Roland írta...

:)))

meki meg rázta a sörényét közben és villázott (vagy hogy is híjják mikor a rockerek elendegik magukat és mutogatnak :)) )

vukovka írta...

surranó kis árnyak! tökjó!

laan írta...

búcsúkoncert

laan írta...

platós