2009. dec. 8.

AnaStasia Rudenko - Russian Fashion Week



The first photo I took about 8 years. It was a portrait of my first dog..
Today my picture is my memory, a way to understand themselves and what is happening around, learn new things and a way to live.


 I was born in Kazakhstan. Than we moved in Vologda, Russia. And 2 month i live in Moscow, because I student of Moscow Documentary photoschool





Első fotómat kb. 8 éve készítettem az első kutyámról...
Mára már a képeim lettek az emlékeim – eszközök ahhoz, hogy megértsük magunkat, a körülöttünk történő eseményeket, hogy új dolgokat és életmódot tanuljunk.

Kazahsztánban születtem, később az oroszországi Vologdába költöztem. Két hónapja Moszkvában élek, mivel a moszkvai fotóriporter-képző iskola (Moscow Documentary) hallgatója vagyok.


Invited by Altnőder Emese



 

13 megjegyzés:

holhos tamás írta...

Óriási!!!!

sisi/ Feltóti sándor írta...

elementáris képek!

Biró Roland írta...

nice !!!!

janda írta...

zsírokés

YAN írta...

5*!!+

Mándi Emese írta...

Hűű.. húú.. váááá!
:)

juditny írta...

milyen nyelven is?

what language?

content-full... powerful...
compliments:)

.

Ónodi Zoltán - Zoty írta...

Remek!

Kepes Jozsef írta...

congratulation :)

Névtelen írta...

Jáj de finom.
kézcsókom

Paolo Saccheri írta...

wow!!
great eye and creativity...

F. írta...

ez a második kép, ez valami nagyon nagy!

F. írta...

ja, első képnek a portrét értelmeztem, tehát a riport első fotóját dicsérem.
:)