2011. szept. 11.

R.E.M. No.1 - No.6













23 megjegyzés:

G írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
G írta...

REMek!

laan írta...

XXXL

Altnőder Emese írta...

klasszklasszklassz!!!!

sisi/ Feltóti sándor írta...

álomkép

Paolo Saccheri írta...

great work!

br írta...

!!!

Feith Bálint írta...

nagyonjó

Orosz Sándor írta...

super....xxxl

Orosz Sándor írta...

ugye ez film? nem digi...

YAN írta...

Vëgre a weben! :)

Márk írta...

köszi-köszi! :) Igen Sándor, jól látod, ez film. Kodak Porta 160 VC. Jankó, én azt mondanám inkább, h végre falon, de tulajdonképpen most egyikből következik a másik :) thx Paolo, see you soon!

Naki írta...

nagyon is rendben van, talan tulsagosan is. Ha ilyen koncepcios munkakat latok, szivesen megkerdezem, hogy akkor hogy is jott ezt? :)

Márk írta...

Volt egy sulis feladatom, "Éden" témára kellett készíteni egy fotósorozatot. Kitaláltam egy alap konceptet - először annyit, h lesz valaki, aki mindenhol alszik - aztán azt még csiszoltam kicsit, végül megérett az ötlet, milyen frankó is lenne álomszerű helyszínekre kihelyezni magát az álmodót. Így kapunk az álom belső tereiből egy adagot, miközben a szereplő a valóság szintjén passzív alvó állapotban jelenik meg. Ezek után kitaláltam, felkutattam a helyszíneket, odaszerveztem minden cuccot, személyt és katt.

Naki írta...

az alom es a hely kapcsolata egybol lejott, sot, en meg addig is elmentem, hogy ezek lehet szamodra valos helyek, azaz jartal ott, fuzodnek az eletedhez. erzelmi kotodes. S ezek a helyek s tortenetek almaidban vissza-visszaternek. Ami meglep, hogy maga az ágy volt a koncepcio kiindulopontja, tehat hogy mar kezdetben az eszkoz all, ami szuli a koritest, a tartalmat. magam szamara ez abszolut elkepzelhetetlen. Nalam ott a megfoghatatlan, hasban megfogant ize, ami valahogy kipreseli magat az expogombig. Aztan a kep lattan az agy is levonja a kovetkeztetest (parbeszed a keppel). a meglevo, de meg nem fogalmazott tartalom valasztja maganak az eszkozt, ami reflektalja a tartalmat, hogy az tudatosulhasson.
a lengyeg persze barhogy is az, s ez maga az alkotas szepsege es ereje, hogy maga a folyamat szuli a vegeredmenyt, koncepcio ide vagy oda. s ez egy kurva kielegito erzes. Szoval, osztom oromod :)

Kornel írta...

öt! nem, hat!

holhos tamás írta...

Tényleg nagyon jó!!!!!
gratulálok!

veratska írta...

hát, nagy grat, tényleg űberjó. sztem nevezz vele versenyekre :)

juditny írta...

1st klassz!!

janda írta...

zsír

Mándi Emese írta...

Űrjók!

Márk írta...

thx!

Varga Tamás írta...

Dejók!