2011. szept. 13.

dfb vernissage


15 megjegyzés:

G írta...

nagyon jol nez ki

Altnőder Emese írta...

és te is nagyon jól nézel ki

:)

Altnőder Emese írta...

úgy tűnik félrelehet érteni
ezért hozzáteszem : :D
pussz!

sisi/ Feltóti sándor írta...

hehehe, a puszt bezsebelem... egyébként nem én vagyok rajta... ill, az egyiken Márk, na most ha aszondom, hogy ő néz ki jól, az tényleg félreérthető, de csak ha én mondom.

sisi/ Feltóti sándor írta...

Na és még egy fontos dolog, az idén posztosok má mééé nem pályáztatok??? He???

Altnőder Emese írta...

mindent értek

laan írta...

:D:D

Márk írta...

na, jól kinézünk mán itt mind :D

G írta...

termeeszetesen mindenki nagyon csinos magatolertedoen

sisi/ Feltóti sándor írta...

Naki, ez a dunaújvárosi Fotóbiennálén készült, és 2 posztos barátunk is kiállító! Vukovka és a képen látható Márk.
sisi

Márk írta...

Igen, szóval Dunaújváros, Kortárs Művészeti Intézet, ha valaki arra vetemedne, h megnézi. Érdemes, és természetesen nem csak az én képeim miatt, nagyon színvonalas az idei kiállítás-sorozat. Okt. 1-én lesz egy tárlatvezetés, de tudjátok mit!? ;) Itt a részletes prog.: http://www.fotopost.hu/hirek/dunaujvarosi-fotobiennale-2011

juditny írta...

gratu a kiállítóknak!
lehet, hogy Sisi bulija előtt meg tudom nézni.

itt vannak a paraméterek:
http://www.ica-d.hu/index.php?p=nyitvatartas

vukovka írta...

igen, tökjó! október 1én a tárlatvezetéshez buszos fakultatívosra is be lehet fizetni!
részleteket adom, vagy Márk is tudja, ja! gyertek le!!!

vukovka írta...

Sziszi! Köszönöm, hogy megemlítettél:)

vukovka írta...

Sziszi! Köszönöm, hogy megemlítettél:)