2010. máj. 10.

Ma

:) Mindenkit szeretettel és borral várunk....

37 megjegyzés:

Katjusa írta...

már nagyon szomjasak vagyunk;D..!!

Katjusa írta...

...a művészetre, persze:P:D:D

Altnőder Emese írta...

húha, akkor újrafordulok a tescóba!:)

Mándi Emese írta...

Húha, ha mész: hozzál jégert is vagy bechert.. vagy végülis bármit! :DD

laan írta...

na persze.....újra, mi? :)

laan írta...

nem megy angyalom, és nem is volt:)))
te még hiszel a mesékben? :)))

Névtelen írta...

Mi sisivel mindenesetre részegen megyünk, hogy ne érjen csalódás:)

laan írta...

ez egy tökéletes költségkímélő megoldás ....jó ötlet!
ajánlom az angyalomnak is :)))

Mándi Emese írta...

Ezt tekintsem meghívásnak? :DD
Én végülis ráérek a megnyitó előtt teljesen! :))

laan írta...

helyes..de akkor szerintem Dunaújváros felől kellene te is érkezzél...nem nagy ügy, megoldható :)

Névtelen írta...

Kímélni kímélni..
Satnya városi szekció..
Minket nem kell kímélni, a baracsiak élnek legtovább, szóval laan viszkit vagy visszük Dundikát!

laan írta...

hozzátok viszkiben a dundikát!

Altnőder Emese írta...

vagy fordítva, dundikában a viszkiszt:)

najóóó, akkor most te menjél italért!:D

laan írta...

értettem főnök, fő a változatosság!:))

YAN írta...

atyauúristen! lesz itt +nyitó
is
:)

Márk írta...

hűűűha,lesz ám! Teflon :)

Mándi Emese írta...

Rosszat sejtek.. ha továbbra sem mennek le pijáért, csak az lesz. :D

YAN írta...

dundika meg jöhet, sáros lábbal! :D
a nyakába kötünk egy viszkis üveget, afféle életmentő kutya lenne...

Névtelen írta...

Yan, életmentésben ott vagyok! Tanultam!
Mellkasra rá kell tenyerelni és befújni az orrba fél deci viszkit!
Szval biztonságban leszel:))

Altnőder Emese írta...

ha dundikát meglátom sáros lábbal kiszedem belőle az összes viszkit!!!
:)

laan írta...

azt nem lehet!
dundika védett baracsi kuriózum!

votka írta...

Hajrá Dunaújváros!

orizatriz írta...

BELÉPŐ VAN????
:)

Katjusa írta...

nagyon jó kis megnyitó volt:))!!

Altnőder Emese írta...

:)
Bezony és nagy öröm volt megismerni pár "új" arcot és találkozni ennyi mindenkivel egypincében, ez volt a legnagyobb értelme az egésznek, ha nem az egyetlen, de annak igazán kellemesen hasznos meg fordítva.
És éljenek a törpök!!!

köszi mindenkinek:)

Altnőder Emese írta...

legközelebbi kiállításunk Pismányban lesz és a lényegre hangolva...elis indultam újra Yanhoz pár negával :D

orizatriz írta...

gratulálok még egyszer mindhármotoknak! örültem, hogy személyesen is találkozhattunk végre. :)
a 2006-os évjárat mennyei volt... és a sósrúd... és a keretek.. és a répatorta... (??)!!!

Mándi Emese írta...

Még egyszer óriás GRAT Nektek, csudajó este volt.. vizet ide és aspirint.. a vidéki szekcióknak pedig nyugodalmas pihenést mára! :DD

YAN írta...

uhh, grat! :)

Márk írta...

baszki...én még csak most értem haza...:) hatalmas volt!!!

Mándi Emese írta...

Neked nem is szólt senki, hogy már rég vége?! :D

Altnőder Emese írta...

:D

laan írta...

:D:D

laan írta...

Márk...csak most hallom, hogy te még viszonylag gyorsan letudtad :D:D

Márk írta...

Emese, ez inkább úgy volt, h ti mentetek el a vége előtt :D ...viszont ja, egyszer abba kell hagyni (sajnos)és most nem én voltam az utolsó...:D

YAN írta...

nem :D

Névtelen írta...

Hát nem, de jobb volt mint egy nyári tábor:D